Tailor Made PR ortodontycznie

dodano: 
02.10.2019
komentarzy: 
0

Tailor Made PR rozpoczęło współpracę z marką Beyli, oferującą niewidoczne nakładki ortodontyczne.

Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacyjnej oraz prowadzenie działań w zakresie public relations i influencer marketingu. Zajmuje się także pozycjonowaniem marki i jej ekspertów w mediach – zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych. Działania komunikacyjne obejmują dwa obszary: zaplanowana jest zarówno emocjonalna komunikacja związaną ze stylem życia, jak i aktywności z zakresu healthcare.

Po stronie Tailor Made PR za koordynację działań dla tego klienta odpowiadają Maria Popielewicz, Account Manager, oraz Iga Dąbkowska, Account Executive.

Współpracę nawiązano w sierpniu 2019 roku, działania komunikacyjne rozpoczęły się natomiast na początku października. Agencję wybrano w wyniku rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Marka Beyli nie korzystała wcześniej z usług agencji PR, na rynku obecna jest od marca 2019 roku. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin