Tajemnica silnej marki

dodano: 
20.01.2009
komentarzy: 
0

O sile logo oraz kreowaniu corporate identity w miesięczniku Media i Marketing pisze Dominika Dworak. Jej zdaniem to od tożsamości wizualnej firmy zależy, czy konsument stworzy emocjonalną więź z marką.

Identyfikacja wizualna, pisze autorka tekstu, przekazuje „fundamentalne wartości i filozofię firmy”. Natomiast logo – wchodzące w skład wizualnej tożsamości marki - staje się elementem międzynarodowego alfabetu. Jest bowiem powszechnie rozpoznawane i budzi skojarzenia z danymi cechami marki, przekonuje Dworak.

W tekście eksperci sugerują jak poczynić pierwsze kroki, aby stworzyć dobre CI. Przede wszystkim - przekonuje Aleksandra Sosnowska z Loży A5 - konieczne jest zbadanie aktualnego wizerunku marki w trzech płaszczyznach. Trzeba odpowiedzieć na pytanie, jak marka jest obecnie odbierana, jak powinna być postrzegana i jaki jest rozdźwięk między dwoma pierwszymi elementami.(ał)

Źródło:

Media i Marketing, Na początku jest wizja, 07.01.09, Dominika Dworak, s.8
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin