Takie książki wybrali Czytelnicy PRoto

dodano: 
01.08.2008
komentarzy: 
0

Dwie książki zdobyły ex aequo pierwsze miejsce w rankingu PRoto na najlepszą książkę związaną z PR-em, która pojawiła się na polskim rynku w 2007 roku. Są to: „Sztuka poprawnej wymowy, czyli o bełkotaniu i faflunieniu” Mirosława Oczkosia oraz „Biuletyn firmowy. 285 pytań i odpowiedzi” Tomasza Kościelnego.

Drugie miejsce w rankingu zajęła praca zbiorowa Harvard Business School Press „Zarządzanie sytuacją kryzysową”, a trzecie „Public relations” Anthony’ego Davisa. W rankingu wzięło udział 118 czytelników PRoto.

Nagrodzone książkami osoby, to: Piotr Dańczak, Rafał Jastrzębski, Urszula Baranowska, Magdalena Sarzyńska i Wiola Samborska. Gratulujemy!

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin