TBWA\PR dla Warsaw Destination Alliance

dodano: 
12.02.2007
komentarzy: 
2

Agencja TBWA\PR i Fundacja Warsaw Destination Alliance podpisały roczny kontrakt na obsługę public relations. Zadaniem TBWA\PR jest realizacja działań PR-owskich, wspierających budowanie atrakcyjnego wizerunku Warszawy na świecie.
TBWA\PR od ponad dwóch lat jest członkiem Warsaw Destination Alliance. Przez ten czas projektowo wspierała działania, których celem jest promowanie Warszawy jako atrakcyjnego miejsca na wycieczki turystyczne i biznesowe. Agencja zajmie się komunikacją z przedstawicielami polskich oraz zagranicznych mediów, organizacją przyjazdów do stolicy zagranicznych dziennikarzy oraz poprawą strony Fundacji.
Ponadto, do obowiązków TBWA\PR należy bieżąca współpraca i koordynacja komunikacji wewnętrznej między członkami Fundacji, pozyskiwanie partnerów oraz poszukiwanie nowych możliwości promocji miasta i odbywających się w nim imprez kulturalnych, kongresów oraz wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych. (kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
12.02.2007
21:47:38
mir
(12.02.2007 21:47:38)
tak dobej agencji jak TBWA? a to dobre!:) najwyraźniej "dobra" nie rowna sie w przypadku agencji PR z "kreatywna" ani z "solidna"
12.02.2007
11:56:45
PR-owiec
(12.02.2007 11:56:45)
Szkoda tak dobrej Agencji dla tak niepowaznego klienta jakim jest WDA. Gdyby jeszzce dodac ich dzialania jako LDA czyli Lodzi to mozna TBWA tylko wspolczuc.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin