TBWA\PR otwiera nowy dział

dodano: 
01.10.2010
komentarzy: 
0

W agencji TBWA\PR utworzono dział Consumer PR, który zajmuje się obsługą firm i marek konsumenckich.  Szefem działu została Joanna Falkowska, dotychczasowy account manager, związana z TBWA\PR od ponad sześciu lat. Jako head of consumer PR Falkowska zajmuje się budowaniem strategii komunikacji dla marek konsumenckich, projektami new business oraz zarządzaniem zespołami obsługującymi stałych klientów takich jak m.in. Häagen-Dazs, FoodCare, Wawel, Metsä Tissue i Corex oraz nowymi projektami agencji.

Nowy dział skupi się na kampaniach komunikacyjnych marek i produktów konsumenckich, jak również projektach specjalnych takich, jak: organizacja product placement oraz celebrity relations.

W związku z powołaniem nowego działu do agencji dołączyły Marta Białasiewicz, Aleksandra Rogala oraz Marta Stejter.

Marta Białasiewicz jako account executive zajmuje się markami Gellwe oraz Fitella (FoodCare). Wcześniej pracowała w agencji Effective Public Relations, HJ Heinz Polska oraz Kamis Przyprawy na stanowiskach specjalisty ds. PR.

Aleksandra Rogala, również account executive TBWA\PR odpowiedzialna jest za obsługę takich klientów, jak Wawel i Metsä Tissue. Wcześniej związana była z agencją Partner of Promotion oraz dystrybutorem filmów 35 mm.

Marta Stejter jest absolwentką kierunku Media & Communication na Birmingham City University,
w TBWA\PR zajmuje stanowisko PR Assistant. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin