Tefal wybrał Cape Morris do obsługi w mediach społecznościowych

dodano: 
05.10.2018
komentarzy: 
0

Od września 2018 roku obsługą wszystkich grup produktowych marki Tefal w mediach społecznościowych zajmuje się Cape Morris. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, taktyki mediowej, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługę marki. Zajmuje się również całościową obsługą marki na Facebooku, w tym moderacją dyskusji z klientami oraz zarządzaniem kryzysowym w social mediach.

Z ramienia agencji projekt prowadzi Klaudia Wieczorkiewicz.

Wcześniej social media marki Tefal obsługiwała agencja Vanleif.

Cape Morris wybrano w przetargu. Strony nie informują, na jak długo zawarto umowę. Marka Tefal należy do grupy SEB, z którą Cape Morris współpracuje od kwietnia 2017 roku. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin