Telewizja Polska szuka agencji [przetarg]

dodano: 
14.02.2012
komentarzy: 
1

Telewizja Polska ogłosiła przetarg ograniczony na świadczenie usług z zakresu PR-u korporacyjnego. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje jedynie cena.

TVP planuje podpisać umowę na 10 miesięcy. Do zadań wybranej agencji należeć będzie nawiązywanie i utrzymywanie korzystnych relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego oraz podejmowanie działań umacniających wizerunek medialny TVP.

Spośród agencji składających wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu TVP wybierze 10 firm, które uzyskają najwyższe oceny. Te następnie złożą swoje oferty.

Wnioski o udział w przetargu można składać do 23 lutego. (ks)

Ogłoszenie o przetargu

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
15.02.2012
12:30:50
Oferta!
(15.02.2012 12:30:50)
Wyłącznie cena decyduje? To ja za 1 zł zrobię wszystko!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin