Testa Communications zmienia logo

dodano: 
01.12.2015
komentarzy: 
0

Agencja  ma nową identyfikację wizualną, którą przygotowała pracownia Brandy Design.

Odświeżony znak, jak tłumaczy Testa Communicatios, ma nawiązywać do nazwy agencji. Testa to po włosku „głowa”. Kropka, która pojawia się przy literze „t” tworzy profil.

Do współpracy przy projekcie agencja zaprosiła Brandy Design. Daria Tymińska, senior graphic designer pracowni zaznacza, że  Testa potrzebowała rozwiązania, które będzie czytelne w towarzystwie innych logotypów. „Poprawiliśmy więc jego widoczność, proponując grubsze litery. Różnicę zrobiła również apla będąca w tle. W efekcie nowy znak nabrał siły, pewności i energii” – zaznacza.

Poprzednia identyfikacja agencji towarzyszyła od początku jej istnienia – czyli 2001 roku. Wówczas była przygotowywana wewnętrznie.

Opisywanym zmianom towarzyszy też nowa strona internetowa. (mw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin