Think Big Comms dla British Heart Foundation

dodano: 
26.09.2013
komentarzy: 
0

Think Big Comms - polska agencja komunikacji marketingowej działająca w Wielkiej Brytanii - rozpoczęła ogólnokrajową kampanię dla British Heart Foundation.

Głównym celem akcji jest zwiększenie zainteresowania Polonii brytyjskiej tematem zdrowia serca i zapobiegania dolegliwościom kardiologicznym. Agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną klienta, w tym m.in. za zaplanowanie i przeprowadzenie dystrybucji 5 tys. polskojęzycznych publikacji oraz plakatów informacyjnych adresowanych do Polaków mieszkających na Wyspach.

Współpraca ma charakter projektowy. Projekt realizują: account manager Katarzyna Grabowska i account executive Monika Mężyk.

Klienta pozyskano dzięki działaniom handlowym. (jl)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin