Think Kong promuje dialog społeczny z Solidarnością

dodano: 
01.07.2011
komentarzy: 
0

Agencja interaktywna Think Kong przygotowuje na zlecenie NSZZ „Solidarność” kampanię on-line, której celem jest promocja dialogu między pracodawcami a pracownikami w firmach sektora handlu i ochrony.

Elementami planowanych działań są m.in. stworzenie platformy społecznościowej dla pracowników obu grup, realizacja działań w social media, przygotowanie i emisja reklam. Elementy kampanii będą współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Za koordynację projektu z ramienia agencji odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Martę Odrzywolską. Za kreacje odpowiedzialna jest Iwona Piechocka, art director agencji. Związek już wcześniej korzystał z usług agencji Think Kong przy innych projektach. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin