.

TikTok chce usprawnić tworzenie reklam. Rozpoczyna współpracę z Vimeo i Canvą

dodano: 
17.08.2021
komentarzy: 
0

TikTok informuje o nawiązaniu partnerstwa z Vimeo i Canvą – platformami wideo i komunikacji wizualnej. Głównym celem współpracy jest usprawnienie tworzenia i publikowania reklam. Nowe opcje mają być szczególnie przydatne dla małych firm.

TikTok prezentuje narzędzie Vimeo Create, które w krótkim czasie pozwala reklamodawcom produkować i publikować treści promocyjne bezpośrednio w Menedżerze reklam TikToka. W ramach współpracy platform powstają także niestandardowe szablony wideo dostosowane do wymogów TikToka. Richard Bloom, SVP, Business Development w Vimeo, tak wypowiada się na temat wspólnych projektów: „TikTok jest ważnym kanałem dotarcia i konwersji klientów online, ale dla małych i średnich firm, które mają ograniczone zasoby, produkcja filmów może być zbyt skomplikowana i kosztowna. Vimeo Create zasadniczo upraszcza proces tworzenia profesjonalnej jakości treści, które mogą być wykorzystywane na dużą skalę”.

Współpraca TikToka z Canvą również ma pomóc reklamodawcom. W bibliotece Canva jest dostępne ponad 50 szablonów reklam TikToka, które pozwalają na przyspieszenie procesu tworzenia treści. Serwis ma nadzieję na wzrost zaangażowania użytkowników w odpowiedzi na atrakcyjne wizualnie i dopasowane do platformy reklamy. Jak mówi Kate Marsden, Partnership Marketing Lead w Canvie, współpraca z TikTokiem „ma na celu wyrównanie szans dla twórców i właścicieli małych firm w tworzeniu naprawdę autentycznych, angażujących i wizualnie atrakcyjnych treści”. (ap)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin