TK Maxx z agencją

dodano: 
21.01.2014
komentarzy: 
1
Spółka TJX, właściciel sieci TK Maxx, rozstrzygnął przetarg na obsługę tej sieci sklepów w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Irlandii i Polsce.
Za PR konsumencki, obsługę biura prasowego, social media, content marketing, a także komunikację korporacyjną grupy TJX Europe odpowiadać będzie agencja FleishmanHillard. Umowa wchodzi w życie od 1 lutego. Obowiązywać będzie na czas nieokreślony. Za działania dla nowego klienta na polskim rynku odpowiadać będzie Magdalena Staniszewska. (ks)
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
21.01.2014
9:55:18
ania
(21.01.2014 9:55:18)
gratulacje!!!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin