Tom Holland został twarzą nowego męskiego zapachu Prady: Paradigme – poinformowała we wrześniu 2025 roku marka. Aktor i przedsiębiorca, który sławę zyskał dzięki roli Spider-Mana, wziął udział w kampanii utrzymanej w filmowym stylu, wyreżyserowanej przez Thomasa Vinterberga.
Jak twierdzi marka, Holland „w pełni oddaje charakter tego zapachu”, który „łączy w sobie intensywność, świeżość i zmysłową elegancję, oferując wyjątkowe doświadczenie dla wszystkich, którzy odkrywają własną autentyczną tożsamość”.
Zapach Paradigme promowany jest jako zrywający z tradycją. W jego kampanii marka stawia pytanie: „A co, jeśli istnieje inna droga?”. Nazwa Paradigme ma być nawiązaniem do Paradoxe i „zaproszeniem do wyjścia poza schematy i odnalezienia własnego sposobu na wyrażenie siebie”.
Jak wyjaśnia ambasador zapachu, hasło „A co, jeśli istnieje inna droga?” do niego przemówiło. „Sprawia, że zaczynasz wszystko poddawać w wątpliwość, patrzeć na rzeczy z innej perspektywy. Zachęca do wychodzenia poza schematy, do kwestionowania status quo. To coś, co staram się robić we wszystkich aspektach mojego życia” – mówi Holland cytowany w komunikacie.
Krzysztof Bożek, Brand Business Director w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, podkreśla z kolei, że Holland w roli ambasadora zapachu „doskonale oddaje jego ducha”. Jak dodaje Bożek, „dzięki lokalnej odsłonie kampanii z udziałem Eryka Moczko, Karoliny Mrozickiej i Kuby Szmajkowskiego historia Paradigme nabiera jeszcze większej autentyczności i rezonuje z polskimi odbiorcami”. „To połączenie globalnej wizji z energią młodych twórców z Polski, które inspiruje do odkrywania własnej drogi i wyrażania siebie bez ograniczeń”.
„Prada Beauty stawia także na odpowiedzialne podejście – zarówno w projektowaniu zapachów, jak i ich opakowań” – dodaje Bożek, podkreślając, że Paradigme podtrzymuje kierunek uzupełniania flakonów, który pojawił się już w linii Paradoxe. Ma to pozwolić zużywać mniej szkła, plastiku i metalu. (mb)


