Tomasz Fill komentuje informacje o przetargu

dodano: 
19.03.2008
komentarzy: 
0

W poniedziałek 17 marca gazeta Parkiet podała, że PKO BP ogłosiło przetarg na agencję PR, która miałaby zająć się promocją obligacji skarbowych. Redakcja PRoto poprosiła rzecznika banku Tomasza Filla o komentarz.

Rzecznik PKO BP podkreśla, że przyczyną ogłoszenia przetargu nie był brak satysfakcji z działań dotychczas obsługującej projekt agencji NBS. „Ze współpracy z NBS Public Relations byliśmy zadowoleni”, podkreśla Fill. „Jednakże umowa z agencją była zawarta na czas określony. Po upłynięciu okresu, na jaki umowa została zawarta przystąpiliśmy zgodnie z obowiązującymi w PKO BP procedurami do postępowania przetargowego”.

Fill poinformował nas również, że zapytanie ofertowe bank skierował do ośmiu agencji. Nie podał jednak ich nazwy oraz nie odpowiedział, czy wśród nich znajduje się NBS PR. Wiadomo natomiast, że „podstawowym kryterium postawionym przed uczestnikami przetargu jest stopień znajomości rynku usług finansowych”.

Zadaniem agencji, wyłonionej z przetargu „będzie obsługa wyłącznie tego projektu”, czyli promocji obligacji skarbowych”, podkreślił Tomasz Fill.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin