Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Tomasz Leleno rzecznikiem prasowym Narodowego Instytutu Kardiologii. 14 marca 2022 roku tomasz leleno objął stanowisko kierownika biura komunikacji i rzecznika prasowego narodowego instytutu kardiologii w warszawie. zajmie się m.in. doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji, współpracą instytucji z mediami, a także zarządzaniem projektami specjalnymi. leleno ma ponad 15 lat doświadczenia w komunikacji. ostatnio przez prawie sześć lat był rzecznikiem prasowym i szefem biura prasowego naczelnej izby aptekarskiej. odpowiadał za stworzenie strategii komunikacji organizacji, koordynację projektów edukacyjnych realizowanych wspólnie z narodowym funduszem zdrowia (nfz), centrum e-zdrowia (cez), who poland i who europe. współtworzył także kampanię wizerunkową zawodu farmaceuty: „po pierwsze farmaceuta”. wcześniej z kolei pracował w grupie adamed, gdzie przez cztery i pół roku pełnił funkcję pr managera. odpowiadał w tym czasie m.in. za współtworzenie i realizację strategii firmy w zakresie komunikacji korporacyjnej, relacje z mediami, współorganizowanie eventów i wydarzeń specjalnych, a także koordynację kampanii wizerunkowych. w latach 2007-2011 był natomiast rzecznikiem prasowym pfron, gdzie odpowiadał za politykę informacyjną instytucji wobec mediów. z kolei od 2004 do 2007 roku pracował w ministerstwie nauki i szkolnictwa wyższego. jest absolwentem podyplomowego studium public relations uniwersytetu warszawskiego. na uw ukończył także studia magisterskie z administracji. jest też absolwentem studiów doktoranckich w zakresie zarządzania, a od 2021 roku uczestniczy w programie: „mba w ochronie zdrowia“ prowadzonym wspólnie przez uczelnię łazarskiego, gdański uniwersytet medyczny oraz śląski uniwersytet medyczny. (mb).
14 marca 2022 roku Tomasz Leleno objął stanowisko kierownika biura komunikacji i rzecznika prasowego Narodowego Instytutu Kardiologii w Warszawie. Zajmie się m.in. doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji, współpracą instytucji z mediami, a także zarządzaniem projektami specjalnymi.
Leleno ma ponad 15 lat doświadczenia w komunikacji. Ostatnio przez prawie sześć lat był rzecznikiem prasowym i szefem biura prasowego Naczelnej Izby Aptekarskiej. Odpowiadał za stworzenie strategii komunikacji organizacji, koordynację projektów edukacyjnych realizowanych wspólnie z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ), Centrum e-Zdrowia (CeZ), WHO Poland i WHO Europe. Współtworzył także kampanię wizerunkową zawodu farmaceuty: „Po pierwsze farmaceuta”.
Wcześniej z kolei pracował w Grupie Adamed, gdzie przez cztery i pół roku pełnił funkcję PR Managera. Odpowiadał w tym czasie m.in. za współtworzenie i realizację strategii firmy w zakresie komunikacji korporacyjnej, relacje z mediami, współorganizowanie eventów i wydarzeń specjalnych, a także koordynację kampanii wizerunkowych.
W latach 2007-2011 był natomiast rzecznikiem prasowym PFRON, gdzie odpowiadał za politykę informacyjną instytucji wobec mediów. Z kolei od 2004 do 2007 roku pracował w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Jest absolwentem Podyplomowego Studium Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. Na UW ukończył także studia magisterskie z administracji. Jest też absolwentem studiów doktoranckich w zakresie zarządzania, a od 2021 roku uczestniczy w programie: „MBA w Ochronie Zdrowia“ prowadzonym wspólnie przez Uczelnię Łazarskiego, Gdański Uniwersytet Medyczny oraz Śląski Uniwersytet Medyczny. (mb)