niedziela, 10 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTomasz Tonder i Magda Piekarczyk na nowych stanowiskach w działach PR Volkswagena

Tomasz Tonder i Magda Piekarczyk na nowych stanowiskach w działach PR Volkswagena

Tomasz Tonder i Magda Piekarczyk objęli nowe stanowiska w działach PR marek Volkswagen i Volkswagen Samochody Użytkowe.

Tomasz Tonder został dyrektorem PR i Corporate Affairs Grupy Volkswagen w Polsce. Będzie odpowiadał za przygotowanie strategii PR i Corporate Affairs oraz jej wdrożenie. Strategia obejmuje zarządzanie wizerunkiem firmy, wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami zewnętrznymi i budowanie relacji z mediami w roli rzecznika prasowego spółki. Jej główną częścią jest natomiast opracowanie komunikacji w zakresie elektromobilności.

Z Grupą Volkswagen Tonder związany jest od 2004 roku. Wówczas rozpoczął pracę w centralnym dziale PR. Następnie odpowiadał za marketing serwisu i oryginalnych części. Od 2008 roku kieruje natomiast  komunikacją PR marki Volkswagen. Do czasu wybrania osoby, która go zastąpi, będzie sprawował dotychczasowe obowiązki.

Z kolei Magda Piekarczyk, która do tej pory zajmowała się komunikacją marketingową marki Volkswagen Samochody Użytkowe, teraz poszerzy swoje obowiązki o działania PR. Będzie odpowiedzialna za całokształt komunikacji marki: kampanie reklamowe, marketing dealerski, działania – sponsoringowe i eventowe, a także public relations.

Piekarczyk od ponad ośmiu lat pracuje w branży motoryzacyjnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w różnych działach firmy Volkswagen Group Polska, zajmowała się m.in. sprzedażą flotową, obsługą posprzedażową czy marketingiem. Kierownikiem komunikacji marketingowej marki Volkswagen Samochody Użytkowe jest natomiast od września 2017 roku. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj