Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Too Good To Go z nową PR Managerką. do zespołu too good to go, aplikacji oferującej kupno jedzenia, które nie zostało wykorzystane przez podmioty gastronomiczne i sklepy, dołączyła beata pałczyńska. z początkiem grudnia 2021 roku objęła stanowisko pr managerki. pałczyńska będzie wspierać magdalenę marzec, head of marketing, od której przejmuje działania związane z komunikacją zewnętrzną. do zadań pr managerki będzie należało m.in. opracowanie strategii komunikacyjnej. zajmie się także koordynacją wszystkich działań public relations w polskich mediach, budowaniem wizerunku wewnętrznych ekspertów, tworzeniem treści promujących globalne cele marki, wsparciem w przygotowaniu strategii mediów społecznościowych czy analizą trendów. ostatnio beata pałczyńska pracowała w agencji partner of promotion, gdzie od 2018 pełniła funkcję team leadera. z agencją była związana od 2016 roku, zajmowała się głównie komunikacją produktową i korporacyjną w sektorze fmcg. odpowiadała przede wszystkim za kreację i realizację strategii komunikacji, organizację wydarzeń, akcji specjalnych, analizę rynku, media i influencer relations. współpracowała z markami z branży lifestylowej i spożywczej, takimi jak nivea, pantene, aussie, oshee czy arla protein. w 2020 roku była również odpowiedzialna za strategię komunikacji i media relations tenisistki igi świątek. jest absolwentką dziennikarstwa ze specjalizacją pr i marketing medialny na uniwersytecie warszawskim. w too good to go przejęła zadania karoliny woźniak, poprzedniej pr managerki. (mb).
Do zespołu Too Good To Go, aplikacji oferującej kupno jedzenia, które nie zostało wykorzystane przez podmioty gastronomiczne i sklepy, dołączyła Beata Pałczyńska. Z początkiem grudnia 2021 roku objęła stanowisko PR Managerki.
Pałczyńska będzie wspierać Magdalenę Marzec, Head of Marketing, od której przejmuje działania związane z komunikacją zewnętrzną. Do zadań PR Managerki będzie należało m.in. opracowanie strategii komunikacyjnej. Zajmie się także koordynacją wszystkich działań public relations w polskich mediach, budowaniem wizerunku wewnętrznych ekspertów, tworzeniem treści promujących globalne cele marki, wsparciem w przygotowaniu strategii mediów społecznościowych czy analizą trendów.
Ostatnio Beata Pałczyńska pracowała w agencji Partner of Promotion, gdzie od 2018 pełniła funkcję Team Leadera. Z agencją była związana od 2016 roku, zajmowała się głównie komunikacją produktową i korporacyjną w sektorze FMCG. Odpowiadała przede wszystkim za kreację i realizację strategii komunikacji, organizację wydarzeń, akcji specjalnych, analizę rynku, media i influencer relations. Współpracowała z markami z branży lifestylowej i spożywczej, takimi jak NIVEA, Pantene, Aussie, OSHEE czy Arla Protein. W 2020 roku była również odpowiedzialna za strategię komunikacji i media relations tenisistki Igi Świątek. Jest absolwentką dziennikarstwa ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.
W Too Good To Go przejęła zadania Karoliny Woźniak, poprzedniej PR Managerki. (mb)