Toolbox Creative i atopia

dodano: 
12.07.2005
komentarzy: 
0

Toolbox Creative Communications wygrała przetarg i rozpocznie działania PR dla koncernu farmaceutycznego Novartis. Umowa obejmuje prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej atopowego zapalenia skóry (AZS) - „Atopia pod kontrolą”. Akcja ma na celu popularyzację tego problemu, uznawanego za jedno z najpowszechniejszych schorzeń dermatologicznych na świecie. Konferencja prasowa inaugurująca kampanię odbyła się pod koniec czerwca br. Działania Toolbox będą prowadzone na kilku płaszczyznach i są skierowane do różnych grup docelowych.
Adresatami będą przede wszystkim rodzice, opiekunowie i wychowawcy stykający się z problemem AZS, środowiska medyczne oraz środowiska opiniotwórcze i media. Ważną platformą komunikacyjną akcji jest strona internetowa www.atopiapodkontrola.pl, na której, poza informacjami specjalistycznymi dotyczącymi leczenia i pielęgnacji skóry, znajdą się m.in. praktyczne porady.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin