Toruń 2016

dodano: 
16.09.2008
komentarzy: 
0

Powstało biuro „Toruń 2016”, odpowiedzialne za promocję miasta w ramach jego starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury, podaje pismo Nowości. W rozmowie z dziennikarzem Tomaszem Bielickim o strategii działania biura opowiada jego nowy szef Piotr Giza.

Giza przyznaje, że planem instytucji „Toruń 2016” na najbliższe lata jest „wyrobić markę dla miasta i pokazywać wszystko, co najlepsze poza granicami Polski”. A nowo powstałe biuro promocji miasta traktuje on jako „firmę producencką”, służącą właśnie stworzeniu marki Toruń, podają Nowości. (ał)

Źródło:

Nowości, Pokazać wszystko, co najlepsze poza granicami, rozmawiał Tomasz Bielicki, 15.09.08, s.7
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin