czwartek, 3 lipca, 2025

Toruń Rydzyka

Na łamach Nowości można przeczytać o wizerunku Torunia, który w coraz mniejszym stopniu jest kojarzony z Kopernikiem i piernikami. Okazuje się bowiem, że w świetle intensywnej działalności o. Rydzyka, Toruń najczęściej pojawia się w mediach w związku z jego wypowiedziami i rozgłośnią Radio Maryja. Ostatnie wydarzenia: pielgrzymka słuchaczy radia do Częstochowy oraz taśmy opublikowane przez tygodnik Wprost, jeszcze umacniają tę tendencję.
Jak to wpływa na wizerunek miasta? Jarosław Nadolski, specjalista od PR, twierdzi: „Na wizerunek składają się wszystkie obrazy, informacje i emocje, które są emitowane i odbierane. Jeżeli Toruń najczęściej występuje w kontekście wypowiedzi o. Rydzyka i działalności jego radia, to tak budowany jest jego wizerunek i w tę stronę zmierza jego promocja”.(jcm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł