Totalizator Sportowy w przeddzień wyboru agencji

dodano: 
01.03.2010
komentarzy: 
0

Totalizator Sportowy zbiera informacje dotyczące agencji PR i eventowych. Firmy, które złożą odpowiedź na zapytanie oraz spełnią warunki w nim zawarte, zostaną zaproszone do przetargu organizowanego przez spółkę. Termin składania odpowiedzi mija 8 marca.

Agencje PR oprócz wymagań związanych z swoim statusem prawnym muszą wykazać się obsługiwanymi dotąd budżetami oraz przedstawić dotychczasowe dokonania. W portfolio powinny zaprezentować trzy zrealizowane przez agencję projekty z zakresu PR korporacyjnego, PR kryzysowego i PR produktowego, wraz z opisem przedstawiającym założenia i cele projektu, oraz inne istotne informacje dotyczące przedstawionych przedsięwzięć.

Całe zapytanie dla agencji PR możesz pobrać tutaj.

Portfolio firm eventowych powinno zawierać trzy zrealizowane przez agencję projekty z zakresu: impreza promocyjno-wizerunkowa, impreza integracyjna/jubileuszowa dla pracowników,  kameralna impreza dla VIP-ów, impreza z okazji premiery produktu. W dokumencie powinny znaleźć się także opisy przedstawiające założenie i cele projektu oraz inne istotne informacje dotyczące przedstawionych prac. (bs)

Całe zapytanie dla agencji eventowej możesz pobrać tutaj.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin