TP z nowym dyrektorem marki

dodano: 
08.07.2011
komentarzy: 
0

W Grupie TP za strategię komunikacji TP i Orange dla rynku masowego, zarządzanie strategiczne markami oraz opracowywanie i wdrażanie strategii mediowej, odpowiada od lipca na stanowisku dyrektora marki, mediów i komunikacji Paweł Patkowski.

Paweł Patkowski zastąpił na tym stanowisku Arkadiusza Marszałka, który odszedł kilka miesięcy temu. W międzyczasie obowiązki te pełniła Iwona Chrzanowska-Wójcik. Patkowski przez ostatnie cztery lata był wicedyrektorem departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu i odpowiadał za komunikację linii prepaid, mobilnego Internetu oraz usług dodanych i systemu identyfikacji marki Plus. W latach 2001-2007 kierował marketingiem w Adidas Poland, a wcześniej, jako dyrektor marketingu Browarów Brok, odpowiadał za marki Brok, Cooler, Grolsch, Holsten oraz Bud.

Drogę zawodową rozpoczynał w 1996 roku, jako account director w agencji reklamowej Lintas. Do jego zadań należała obsługa marek takich klientów, jak m.in.: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Castrol, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski.

Patkowski jest doktorem nauk ekonomicznych, absolwentem wydziału zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania (MBA). (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin