Województwo łódzkie, a w zasadzie zmiana jego wizerunku, zostało nominowane do TransformAwards 2014, europejskiej nagrody przyznawanej przez brytyjski magazyn Communicate.
Nominacja do nagrody wiąże się z przyjętą przez województwo nową strategią marki opierającą się na podkreślaniu różnorodności regionu i wykorzystywaniu go w promocji. Województwo Łódzkie i twórca strategii – agencja BNA – zostali nominowani do nagrody w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”.
„Naszym wyzwaniem było stworzenie wizji i roli takiej marki »Łódzkie«, która byłaby atrakcyjna dla całego regionu – miast i miasteczek, które się z woj. łódzkim w ogóle nie utożsamiały. Mieliśmy pomysł, żeby zaproponować nową rolę dla województwa i marszałka – jako ambasadora marki” – komentuje mówi Mariusz Przybył, partner zarządzający i dyrektor strategiczny BNA.
Nagrody TransformAwards przyznawane są dla uhonorowania najlepszych praktyk w korporacyjnym, produktowym i globalnym rebrandingu. W tym roku nagrody przyznane zostaną po raz piąty. Ich pomysłodawcą jest brytyjski magazyn Communicate. Zwycięzcy mają zapewnioną promocję w mediach. Już sama nominacja jest okazją zaprezentowania historii transformacji swojego wizerunku i przedyskutować te zmiany.
Gala wręczenia nagród odbędzie się 1 kwietnia. (es)


