piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościTriumph rusza z międzynarodową kampanią. Ambasadorką październikowej odsłony Izabella Krzan

Triumph rusza z międzynarodową kampanią. Ambasadorką październikowej odsłony Izabella Krzan

Ruszyła wizerunkowa kampania marki Triumph „Twój styl. Twoje zasady”. Od października jej przekaz wzmacniać będzie Izabella Krzan, która zabierze odbiorców w modową podróż ze stylem.

Triumph we wrześniu 2025 roku rozpoczął międzynarodową kampanię, która ma inspirować kobiety do wyrażania siebie poprzez styl. Marka podkreśla, że zależy jej na „celebrowaniu indywidualności każdej kobiety”. Triumph, aby dotrzeć z przesłaniem do szerokiego grona odbiorców, postanowił zaangażować w działania różne osobowości ze świata mediów, mody oraz showbiznesu.

Bohaterką październikowej odsłony kampanii została Izabella Krzan, dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Jest „odważna w wyrażaniu siebie” oraz „konsekwentna w dążeniu do celu i otwarta na ryzyko – modowe i zawodowe”. Triumph podkreśla, że te wartości są spójne z filozofią marki. Dzięki temu ambasadorka będzie mogła wspólnie z marką zachęcać kobiety do tworzenia własnych reguł stylu.

W ramach współpracy Izabella Krzan prezentuje dwie kolekcje bielizny. Comfort Glam ma łączyć w sobie elegancję, nowoczesność i kobiecość. Natomiast That Night In Vegas z linii Style Lab, dzięki odważnym fasonom, ma przyciągać spojrzenia i zacierać granicę między bielizną a modą. W jesiennej kolekcji poza czernią widnieją także czerwień oraz fiolet.

Kampania z wizerunkiem Izabelli Krzan rozpoczęła się 1 października i potrwa do końca grudnia 2025. W listopadzie ukaże się także druga odsłona całej akcji. W ramach działań 360 stopni powstały wielkoformatowe nośniki OOH w największych polskich miastach, przekaz telewizyjny oraz akcje w social mediach. Wykorzystany zostanie także influencer marketing, w tym brand advocacy. Dodatkowo powstaną niestandardowe projekty mediowe w prasie i digitalu. Kampania ma charakter międzynarodowy, dostępna będzie w Polsce i na wybranych rynkach europejskich.

Agencja Platinium Cast odpowiadała za koordynację współpracy z Izabellą Krzan oraz kampanię influencerską. Dom mediowy UM zaplanował i zrealizował zakup mediów kampanii OOH i TV. Sesja zdjęciowa powstała we współpracy z domem produkcyjnym ILMATIC i fotografką Dorotą Szulc. (km)

1 KOMENTARZ

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj