.

 

„Trochę Barbie w każdym z nas”. Ruszyła kampania związana z mikroplastikiem

dodano: 
09.08.2023
komentarzy: 
0

Agencja Paradais DDB z Ekwadoru w lipcu 2023 roku wystartowała z nową kampanią dla organizacji związanej z ochroną środowiska – Colectivo Cabos. Kampania zatytułowana „There’s a bit of Barbie in you”, czyli „Jest trochę Barbie w każdym z nas”, ma za zadanie zwrócić uwagę społeczeństwa na kwestie związane z mikroplastikiem.

Akcja powstała na skutek fali popularności filmu „Barbie” i przeznaczona jest głównie dla mediów drukowanych.

Twórcy kampanii przez umieszczenie pod skórą modeli elementów lalek starali się pokazać, że w każdym z nas znajduje się ich część. Powodem takiego twierdzenia jest fakt, że mikroplastik można znaleźć praktycznie wszędzie, m.in. w żywności, wodzie, organizmach zwierząt morskich, a nawet w ludzkich łożyskach.

Organizacja Colectivo Cabos w swoim wpisie na Instagramie wspomina, że człowiek spożywa 20 gramów mikrodrobin plastiku miesięcznie.

Źródło: instagram.com/colectivocabos

Umieszczone pod skórą elementy Barbie przypominają larwy pasożytów przemieszczające się w organizmie nosiciela. Jak piszą bowiem twórcy akcji, zarówno choroby pasożytnicze, jak i mikroplastik mogą przyczyniać się do podobnych spustoszeń w ciele człowieka. (ao)

Źródło:

kampaniespoleczne.pl, Trochę Barbie w każdym z nas, 28.07.2023/ adsoftheworld.com, There’s a bit of Barbie in you, 29.07.2023/ adsoftheworld.com
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin