Tru Trussardi z agencją

dodano: 
11.07.2013
komentarzy: 
0

Włoska marka luksusowa Tru Trussardi, która w lipcu wyszła z dotychczasowej grupy i rozpoczyna samodzielną działalność pod szyldem TRS Polska, podpisała umowę z More PR.

Agencja odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz działania public relations wspierające wizerunek marki na polskim rynku. Kampania obejmie media kobiece, lifestylowe oraz portale poświęcone modzie. Oprócz tego, konsultanci More PR pomogą TRS Polska w realizacji globalnego planu marketingowego dla Tru Trussardi oraz w działaniach lokalnych. Agencja będzie także pośredniczyć w zakupie mediów, OOH i kampanii on-line, zorganizuje eventy, pokazy mody oraz zajmie się współpracą ze stylistami mediów kobiecych i męskich. Projekt prowadzą: Beata Grzybek-Zielińska oraz Anna Haliżak. Umowę podpisano do końca 2013 roku z możliwością przedłużenia. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin