W 2025 roku miesięcznik „My Company Polska” – patron medialny Kongresu Wiedzy PRoto – świętuje 10-lecie obecności na rynku oraz prowadzi 10. edycję ogólnopolskiego badania Marka Godna Zaufania. To projekt realizowany we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia, w którym respondenci spontanicznie wskazują marki, którym ufają najbardziej – bez podpowiedzi, bez gotowych list, by zachować autentyczność.
O przyznaniu wyróżnienia nie decyduje więc kapituła czy jury, lecz realni użytkownicy, konsumenci i przedsiębiorcy.
„Wizerunek marki to kapitał długoterminowy, który – szczególnie w obliczu rosnącej konkurencji i niepewności rynkowej – przekłada się nie tylko na reputację, ale także na realne korzyści biznesowe, sprzedażowe i marketingowe. Dziś nie tylko cena, ale też zaufanie i jakość mają kluczowe znaczenie” – podkreślają organizatorzy badania.
W tym roku respondenci wybierają liderów w 26 kluczowych kategoriach obejmujących m.in.:
- nowoczesną mobilność (samochody elektryczne, auta dostawcze, leasing)
- usługi finansowe (bankowość firmowa, płatności bezgotówkowe, faktoring, ubezpieczenia)
- cyfryzację i technologie (cyberbezpieczeństwo, księgowość online, AI, software)
- logistykę i dostawy
- ESG, opiekę zdrowotną i benefity pracownicze
Ankieta dostępna jest na stronie.
Udział w badaniu jest anonimowy, a każdy respondent otrzyma trzymiesięczną, darmową prenumeratę cyfrową miesięcznika „My Company Polska” – przekazują organizatorzy.
Wyniki badania zostaną opublikowane w listopadowym wydaniu czasopisma.
Aktualizacja 25.08.2025: zbieranie ankiet zostało zakończone


