środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaTrwa nabór do II edycji konkursu Grand ESG. 22 grudnia upływa pierwszy...

Trwa nabór do II edycji konkursu Grand ESG. 22 grudnia upływa pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń!

Jeszcze do 22 grudnia 2025 roku trwa nabór zgłoszeń do konkursu Grand ESG w pierwszym terminie. „To inicjatywa dla firm, organizacji i fundacji, które troszczą się o dobro wspólne” – mówi Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press, organizatora konkursu.

Konkurs ten ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Nie ma znaczenia, czy chodzi o małe przedsiębiorstwo, czy lidera rynku – każda organizacja ma potencjał, by wdrożyć skuteczne inicjatywy, kreując lepsze decyzje i postawy społeczne.

„Cieszymy się, że coraz więcej firm, instytucji i organizacji dostrzega znaczenie wartości ESG w codziennym funkcjonowaniu – od sposobu zarządzania, po transparentną komunikację i troskę o dobro wspólne. Wierzymy, że tegoroczna edycja przyniesie kolejne inspirujące przykłady działań, które udowadniają, że etyka, troska o środowisko i społeczna wrażliwość mogą iść w parze z sukcesem biznesowym. Grand ESG to zaproszenie do wspólnego budowania przyszłości opartej na odpowiedzialności, zaufaniu i dialogu” komentuje Weronika Mirowska.

Jury przyzna nagrody za:

  • NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG – wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji
  • NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG – kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji

„Dziś to wdrożenie, a nie tylko sprawozdanie, jest miarą sukcesu. Warto uczciwie i rzetelnie mówić o tym, co, jak i dlaczego robi organizacja. W erze zmęczenia audytami i różnymi »washingami« ważną walutą jest zaufanie, a przewagę konkurencyjną buduje chociażby uczciwa komunikacja mająca poparcie w działaniach. Takie przekazy tworzą wartość i powinny skutecznie trafiać do interesariuszy – od inwestorów po klientów, pracowników czy partnerów biznesowych. Robienie dobrych rzeczy przez biznes, NGOsy i inne organizacje i mówienie o tym – rzetelnie i w angażujący sposób – to strategia na lepsze jutro, która się sprawdza” – komentuje Aleksandra Lisowska, strateżka komunikacji korporacyjnej, ESG i employer branding w Garden of Words Group – firmie będącej partnerem merytorycznym i inicjującym konkursu.

Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:

  • Tytułem Człowiek Grand ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi rynkowej.
  • Nagrodę Grand Prix ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.

Zgłoszenia w drugim terminie przyjmowane będą do 31 stycznia 2026 roku, a trzeci termin upływa 16 lutego 2026 roku.

Regulamin, szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations
Patroni medialni: Polskie Radio, ngo.pl, RaportCSR.pl, oesg.pl, ESG Trends, esg.pl

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj