.

 

Trzech nowych klientów Euro RSCG

dodano: 
06.12.2011
komentarzy: 
0

Euro RSCG Sensors pracuje dla trzech nowych klientów z branży finansowej i logistycznej. Są nimi: Fidelity Worldwide Investment, Euronet Polska i Maersk Polska.

Dla pierwszego klienta - Fidelity Worldwide Investment - agencja ma zająć się prowadzeniem biura prasowego oraz wprowadzeniem tzw. funduszy na polski rynek.

W ramach współpracy z Euronet Polska, agencja zajmie się komunikacją korporacyjną i media relations. Z kolei dla polskiego oddziału armatora Maersk Line (przewoźnika kontenerowego) ma przygotować strategię public relations i komunikację.

Wszystkich klientów agencja pozyskała w drodze przetargów, a umowy podpisano na czas nieokreślony. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin