Trzeci numer magazynu o marketingu terytorialnym MarketingMiejsca.com.pl już dostępny

dodano: 
17.11.2014
komentarzy: 
0

Do dystrybucji trafił trzeci numer magazynu poświęconego marketingowi terytorialnemu „MarketingMiejsca.com.pl”. Tym razem jest to już ponad 50 stronicowy magazyn drukowany na kredowym papierze.

Nie zmienia się jednak forma dystrybucji. Gazeta nadal ukazuje się w nakładzie 5000 egz. i wysyłana jest bezpłatnie do osób, które przesłały swój adres korespondencyjny.

Po okresie promocyjnym Czytelnicy muszą pokrywać jedynie koszty przesyłki w wysokości 2 zł. Sam magazyn cały czas jest bezpłatny.

Kolejny numer ukaże się we wrześniu 2014 roku.

„Dużo miejsca w aktualnym numerze magazynu MarketingMiejsca.com.pl poświęciliśmy omówieniu wyników badań przeprowadzonych dla nas przez Instytut Badawczy IPC. Chcieliśmy sprawdzić, czy Polacy (pytania zostały zadane reprezentatywnej grupie 1075 osób): kojarzą hasła promocyjne miast, czy reklamy miast i regionów zachęcają ich do odwiedzenia danego miejsca, a także które miasto kojarzone jest z dużą liczbą festiwali i wydarzeń kulturalnych” – mówi Robert Stępowski, redaktor naczelny magazynu i serwisu internetowego MarketingMiejsca.com.pl.

Ponadto w najnowszym numerze magazynu znajduje się analiza wydatków promocyjnych 30 wybranych miast, obszerny materiał o city placement, a także komentarze urzędników samorządowych dotyczące komercjalizacji marki miejsca.

 


 

Marketing miejsc  - sprawdź moduł internetowego kursu PR-u Akademii PRoto

 


 

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin