Trzecia edycja konkursu Złote Spinacze ZFPR
ZFPR wyznaczyło terminy zgłaszania projektów PR do konkursu „Złote Spinacze ZFPR”: pierwszy na 9 września, drugi i końcowy na 16 września. Jest to trzecia edycja konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jego celem jest wyłonienie najlepszych projektów PR w dziewięciu kategoriach: PR korporacyjny, PR produktu, kampania edukacyjna, komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa, Public Affairs i Lobbying, kampania społeczna, komunikacja wewnętrzna, event oraz debiutująca w tegorocznej edycji Corporate Social Responsibility. Konkurs ma charakter otwarty. Jest skierowany do wszystkich uczestników polskiego rynku. Mogą do niego zostać zgłoszone kampanie i akcje PR zrealizowane na polskim rynku w okresie 2004/2005 przez działy PR i komunikacji korporacyjnej w firmach i instytucjach, agencje PR, organizacje pozarządowe i organy samorządów lokalnych.