Trzy nowe osoby w Solski Burson-Marsteller

dodano: 
16.03.2009
komentarzy: 
0

Agencja Solski Burson-Marsteller powiększyła się o trzy nowe osoby. Są to: Joanna Kontkiewicz-Studzińska, Michał Miłowski i Katarzyna Wojtuś. Po niespełna roku od chwili założenia agencji zespół konsultantów liczy 15 osób.

Joanna Kontkiewicz-Studzińska posiada ponad 4-letnie doświadczenie w public relations. Przed dołączeniem do zespołu agencji pracowała w agencjach Sigma International i On Board. Prowadziła działania dla takich klientów, jak: Adamed, Clear Channel Poland, VisitBritain, Lufthansa City Center, Procter&Gamble i Boehringer Ingelheim. W Solski Burson-Marsteller sprawuje stanowisko account managera w zespole Brand&Healthcare PR. Jest absolwentką Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych zarządzania marką w SGH.

Michał Miłowski ma 3-letnie doświadczenie w PR. Przed przejściem do agencji pracował w Ciszewski PR. PR-owskie szlify zdobywał w agencji Sigma, pracując w zespołach obsługujących klientów z branży finansowej i technologicznej. Prowadził działania dla takich klientów, jak: APC-MGE, Zebra Technologies, AXA, GE Money, Związek Faktorów Polskich, Kompania Piwowarska. W agencji Solski Burson-Marsteller zajmuje stanowisko junior account managera w zespole Technology Practice. Jest absolwentem Wydziału Stosunków Międzynarodowych Szkoły Głównej Handlowej.

Katarzyna Wojtuś jest studentką 5. roku Wydziału Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Łódzkiego. W 2007 r. odbywała praktyki PR-owskie. W agencji Solski Burson-Marsteller pracuje na stanowisku junior account executive w zespole Brand&Healthcare PR. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin