Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Trzy osoby przeszły z Gameset do Kool Things. we wrześniu 2020 roku pracę w kool things rozpoczęły trzy nowe osoby – magdalena mazurkiewicz, filip gapiński i łukasz stępniak. wszyscy objęli nowo utworzone stanowiska, a ich głównymi zadaniami będzie budowa wewnętrznego działu gaming marketingu oraz rozwój oferty skierowanej do obecnych i przyszłych klientów agencji. magdalena mazurkiewicz objęła stanowisko head of strategy, na którym odpowiadać będzie za tworzenie całościowych strategii komunikacji dla marek. mazurkiewicz z branżą marketingową związana jest od 13 lat. poprzednio pracowała w gameset jako senior strategy manager. wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w vmly&r poland, syzygy i ogilvy. tworzyła kampanie dla klientów takich jak mercedes, mattel, whirlpool, bayer, philips i pracuj.pl. magdalena mazurkiewicz. łukasz stępniak zajął stanowisko head of marketing & business development, na którym odpowiadać będzie za rozwój działu gaming marketing i zarządzanie jego pracą, działania z zakresu business development i new business, tworzenie całościowych ofert dla istniejących oraz nowych klientów agencji, a także opracowanie i realizacja warsztatów. stępniak z branżą reklamową związany jest od dziesięciu lat. poprzednio również pracował w gameset jako senior project manager. wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w ddb&tribal warszawa, publicis poland i vmly&r. realizował projekty marketingowe dla marek takich jak lot, orange, samsung, philips, epic games, pracuj.pl i tiger energy drink. był również współtwórcą sukcesu mobilnej gry „my hospital” studia cherrypick games, gdzie jako marketing manager odpowiadał za budowanie społeczności wokół gier oraz za komunikację marketingową. łukasz stępniak. z kolei filip gapiński objął stanowisko head of gaming marketing. jego głównym zadaniem będzie znajdowanie kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych, dzięki którym marki konsumenckie dotrą do świadomości graczy. gapiński w branży gamingowej pracuje od czterech lat (wcześniej związany był z branżami konsultingową i eventową). poprzednio też pracował w gameset na stanowisku head of gaming marketing. obsługiwał klientów takich jak epic games, riot games, activision-blizzard, pepsi, milka, orange, plus, maspex, mbank, x-kom i red bull. ma także doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami oraz tworzeniu, realizacji, organizacji i produkcji eventów online i offline. (ak).
We wrześniu 2020 roku pracę w Kool Things rozpoczęły trzy nowe osoby – Magdalena Mazurkiewicz, Filip Gapiński i Łukasz Stępniak. Wszyscy objęli nowo utworzone stanowiska, a ich głównymi zadaniami będzie budowa wewnętrznego działu gaming marketingu oraz rozwój oferty skierowanej do obecnych i przyszłych klientów agencji.
Magdalena Mazurkiewicz objęła stanowisko Head of Strategy, na którym odpowiadać będzie za tworzenie całościowych strategii komunikacji dla marek. Mazurkiewicz z branżą marketingową związana jest od 13 lat. Poprzednio pracowała w Gameset jako Senior Strategy Manager. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w VMLY&R Poland, Syzygy i Ogilvy. Tworzyła kampanie dla klientów takich jak Mercedes, Mattel, Whirlpool, Bayer, Philips i Pracuj.pl.

Magdalena Mazurkiewicz
Łukasz Stępniak zajął stanowisko Head of Marketing & Business Development, na którym odpowiadać będzie za rozwój działu gaming marketing i zarządzanie jego pracą, działania z zakresu business development i new business, tworzenie całościowych ofert dla istniejących oraz nowych klientów agencji, a także opracowanie i realizacja warsztatów. Stępniak z branżą reklamową związany jest od dziesięciu lat. Poprzednio również pracował w Gameset jako Senior Project Manager. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w DDB&tribal Warszawa, Publicis Poland i VMLY&R. Realizował projekty marketingowe dla marek takich jak LOT, Orange, Samsung, Philips, Epic Games, Pracuj.pl i Tiger Energy Drink. Był również współtwórcą sukcesu mobilnej gry „My Hospital” studia Cherrypick Games, gdzie jako Marketing Manager odpowiadał za budowanie społeczności wokół gier oraz za komunikację marketingową.

Łukasz Stępniak
Z kolei Filip Gapiński objął stanowisko Head of Gaming Marketing. Jego głównym zadaniem będzie znajdowanie kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych, dzięki którym marki konsumenckie dotrą do świadomości graczy. Gapiński w branży gamingowej pracuje od czterech lat (wcześniej związany był z branżami konsultingową i eventową). Poprzednio też pracował w Gameset na stanowisku Head of Gaming Marketing. Obsługiwał klientów takich jak Epic Games, Riot Games, Activision-Blizzard, Pepsi, Milka, Orange, Plus, Maspex, mBank, X-kom i Red Bull. Ma także doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami oraz tworzeniu, realizacji, organizacji i produkcji eventów online i offline.

(ak)