Trzy projekty On Boardu

dodano: 
26.03.2009
komentarzy: 
0

On Board PR, na zlecenie firmy farmaceutycznej Adamed poprowadzi nowe edycje trzech ogólnopolskich programów edukacyjnych. Są to kampanie „Serce na nowo”, „Odnaleźć siebie” oraz „Głęboki oddech”.

Działania realizowane w 2009 roku w ramach każdego z projektów mają na celu edukację oraz promowanie odpowiednich postaw społecznych w odniesieniu do zagadnień związanych, odpowiednio, z chorobami układu krążenia, zdrowiem psychicznym i przewlekłą obturacyjną chorobą płuc.

Dotychczas firma On Board PR odpowiedzialna była również za realizację działań z zakresu PR-u korporacyjnego dla firmy Adamed oraz projektów społecznych z zakresu edukacji zdrowotnej. Za opracowanie i realizację trzech projektów edukacyjnych zaplanowanych na 2009 roku odpowiada zespół Ewy Marczyk-Chłopeckiej z działu Healthcare On Board PR. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin