Twenty Four Seven PR dla Procter&Gamble

dodano: 
04.03.2009
komentarzy: 
0

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z firmą Procter&Gamble. Twenty Four Seven PR wybrano spośród pięciu agencji startujących w przetargu ogłoszonym w lipcu 2008 r.

Twenty Four Seven PR odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii korporacyjnej komunikacji. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny oraz wsparcie działań budujących wizerunek Procter&Gamble, w tym projektów z obszaru CSR. Agencja podejmie również współpracę z działem HR firmy, w charakterze konsultanta w dziedzinie komunikacji wewnętrznej.

Będzie pełnić rolę konsultacyjną również w przypadku ewentualnych sytuacji kryzysowych. Za współpracę z Procter&Gamble odpowiedzialny będzie zespół Sylwii Bilińskiej. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin