sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter stworzył reklamę w obronie praw kobiet. Spot wzbudził mieszane uczucia odbiorców

Twitter stworzył reklamę w obronie praw kobiet. Spot wzbudził mieszane uczucia odbiorców

Widzowie, którzy oglądali tegoroczną galę rozdania Oscarów w amerykańskiej stacji ABC, podczas przerwy reklamowej mogli zobaczyć spot Twittera poświęcony obronie praw kobiet. 60-sekundowe wideo opatrzone jest hashtagiem #HereWeAre – podaje variety.com.

Czytaj też: #MeToo. Kobiety piszą o doznanych krzywdach

W czarno-białym spocie Denice Frohman, poetka i performerka, odczytuje napisany przez siebie wiersz, który zaczyna się słowami: „Słyszałam, że kobieta staje się sobą, kiedy po raz pierwszy odzywa się bez pozwolenia”. Na nagraniu widzimy też wiele innych kobiet, wśród nich są m.in. reżyserki, producentki i scenarzystki Ava DuVernay i Julie Dash, aktorka i reżyserka Issa Rae czy dokumentalistka i aktywistka Jennifer Brea – opisuje źródło.

Jak zauważa washingtonpost.com, reklama Twittera spotkała się ze zróżnicowanymi reakcjami ze strony odbiorców. Część internautów chwaliła serwis za tę akcję. „Twitter stworzył najlepszą reklamę w historii Oscarów” – napisał jeden z użytkowników portalu.

Źródło: twitter.com/eugenegu

Wideo spotkało się też jednak z negatywnymi komentarzami. Internauci zarzucali Twitterowi, że serwis wciąż nie radzi sobie z obecnym tam hejtem czy nieodpowiednim traktowaniem kobiet, które są użytkowniczkami portalu.

Źródło: twitter.com/brosandprose

„Spot Twittera #HereWeAre wywołał u mnie dreszcze. To było oszałamiające. Teraz Twitter, będziemy czekać na Twoją dalszą pracę, aby serwis był bezpieczniejszy dla takich kobiet, jak te, które pojawiły się w reklamie” – brzmi inny z komentarzy na temat wideo stworzonego przez portal.

Źródło: twitter.com/Luvvie

Czytaj też: Raport IMM: Internetowa Akademia Filmowa. Oscary 2018

(pp)

Zdjęcie główne: twitter.com/Twitter

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj