Tomik Tybora objął stanowisko specjalisty PR i Marketingu w firmie PrOgram. Zastąpił na tym stanowisku Magdę Maksymowicz. Tybora jest słuchaczem Podyplomowego Studium Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2000 roku zajmuje się PR-em w NGO: współpracował z Pełnomocniczką ds. Równego Statusu Kobiet i Mężczyzn, Śląskim Centrum Równych Szans, Domem Współpracy Polsko-Niemieckiej, Akademickim Centrum Kariery UŚ. Tybura związany jest z Kampanią Przeciw Homofobii, gdzie od 2003 roku zajmuje się media relations i organizuje ogólnopolskie kampanie społeczne („Niech Nas Zobaczą”, „Homofobia, tak to wygląda” „Homo- znaczy człowiek”).
Firma PrOgram zajmuje się dystrybucją do sieci kablowych i platform cyfrowych kanałów: National Geographic Channel, BBC Prime, BBC World, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, 4 Fun TV, ESPN Classic, CNBC, NTV.MIR.
Tybora odpowiedzialny jest PrOgrame za PR i marketing dla National Geographic Channel i BBC Prime. (kako)


