środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościTydzień Kreatywności Fleishman - Hillard

Tydzień Kreatywności Fleishman – Hillard

W dniach 13 – 17 listopada agencja Fleishman – Hillard (FH) organizuje Tydzień Kreatywności. Z tej okazji do Warszawy przyjedzie Louisa Jenkins, Consumer Communications Director, z londyńskiego biura FH. Louisa Jenkins jest członkiem grupy tematycznej zajmującej się innowacyjnością. Jest to jedna z osiemnastu międzynarodowych grup tematycznych działających w ramach FH. 
Louisa Jenkins poprowadzi treningi z kreatywności i innowacyjnego działania. Treningi zostały przygotowane dla specjalistów zajmujących się PR-em w firmach oraz zespołu Fleishman – Hillard. W jednym ze szkoleń weźmie udział zwycięzca konkursu ogłoszonego przez PRoto, na najbardziej absurdalne zadanie z zakresu komunikacji.
Finałem Tygodnia Kreatywności będzie „Bank Natychmiastowych Pomysłów”. W piątek, zespół FH będzie przyjmował telefoniczne zamówienia na kreatywne rozwiązania komunikacyjne. W zabawie udział może wziąć każdy. Wystarczy 17. listopada, w godzinach 11:00 – 15:00, zadzwonić pod numer telefonu (22) 434 24 92 i zgłosić problem. Niebanalna odpowiedź nadejdzie droga mailową w ciągu 30 minut!

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł