Tyskie na stałe z agencją PR

dodano: 
23.01.2013
komentarzy: 
0

Tyskie – marka należąca do Kompanii Piwowarskiej – trafiła pod skrzydła Q&A Consulting. Agencja zajmie się całościową obsługą public relations – będzie odpowiadała m.in. za strategię i utrzymywanie kontaktów z mediami.

Umowa obowiązuje od stycznia 2013. Firmy współpracują jednak już od 8 lat – Q&A zajmuje się m.in. obsługą marek Lech i Redd’s. Od początku 2012 roku realizuje także wybrane projekty dla marki Tyskie: Tyskie z Tanków i obsługę Tyskie Klasyczne. Ale dopiero zgodnie z nową umową, agencja zajmie się całościową obsługą marki. Projekt prowadzi Piotr Komorowski (senior consultant), w skład zespołu wejdzie także m.in.: Małgorzata Brychcy (consultant) oraz Ewa Krawiecka (junior consultant). (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin