Uczelnia wybrała agencję
Agencja United PR zwyciężyła w przetargu na świadczenie usług z zakresu promocji i public relations, ogłoszonym przez Wojskową Akademię Techniczną w Warszawie. Do przetargu stanęło 18 ofert.
Kontrakt opiewa na kwotę ponad 114 900 zł brutto. Zwycięska agencja zaproponowała najniższą cenę spośród konkurentów, którzy przeszli wstępną selekcję. Najdroższa oferta, jaką złożono podczas przetargu miała wartość ponad 490 tys. zł. Do zadań wybranej firmy należeć będzie przygotowanie i realizacja strategii promocyjnej i PR, w tym działania informacyjne oraz wizerunkowe. Celem wspomnianych działań ma być wykreowanie wizerunku Wojskowej Akademii Technicznej jako prestiżowej, innowacyjnej uczelni technicznej, a także zachęcenie otoczenia do podejmowania współpracy naukowo – badawczej i kształcenia w WAT. (ał)
Lista agencji biorących udział w postępowaniu oraz punktacja znajduje się tutaj