Uczelnia wybrała agencję

dodano: 
22.10.2009
komentarzy: 
2

Agencja United PR zwyciężyła w przetargu na świadczenie usług z zakresu promocji i public relations, ogłoszonym przez Wojskową Akademię Techniczną w Warszawie. Do przetargu stanęło 18 ofert.

Kontrakt opiewa na kwotę ponad 114 900 zł brutto. Zwycięska agencja zaproponowała najniższą cenę spośród konkurentów, którzy przeszli wstępną selekcję. Najdroższa oferta, jaką złożono podczas przetargu miała wartość ponad 490 tys. zł. Do zadań wybranej firmy należeć będzie przygotowanie i realizacja strategii promocyjnej i PR, w tym działania informacyjne oraz wizerunkowe. Celem wspomnianych działań ma być wykreowanie wizerunku Wojskowej Akademii Technicznej jako prestiżowej, innowacyjnej uczelni technicznej, a także zachęcenie otoczenia do podejmowania współpracy naukowo – badawczej i kształcenia w WAT. (ał)

Lista agencji biorących udział w postępowaniu oraz punktacja znajduje się tutaj

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
23.10.2009
11:00:21
Ups ...
(23.10.2009 11:00:21)
Rzeczywiście to jakiś żart, biorąc pod uwagę, że doświadczenie agencji, która 'zwyciężyła' nie zostało oceniono wysoko ... Ps. Też nie pracuje w żanej z wymienionych w zestawieniu firm
22.10.2009
19:13:24
IZA
(22.10.2009 19:13:24)
Nie pracuje w żadnej z agencji wymienionych, dlatego moje zdanie jest bezstronne. Uważam, że to wyjątkowo zła praktyka zaproszenie do przetargu 18 agencji?! Podobno dotąd rekordem zaproszenie 12 full serwisowych i po tym środowisko zawrzało. A to – to jakiś żart WAT. 18 zespołów ludzi poświęcało środki i czas, by wygrał …najtańszy… Uważa, ze nasze stowarzyszenie powinno zwrócić uwagę na takie działania i pracować nad tym by się niepowtarzało. Trudno mi uwierzyć, ze 18 agencji ( w tym tyle doświadczonych i dużych) wiedziało, iż tyle jest w rozgrywce i wzięło w tym udział…
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin