Udana strategia Łodzi? Tak, ale...

dodano: 
12.01.2010
komentarzy: 
0

Łódź ma wiele pomysłów na promocję – wynika z felietonów Agnieszki Nowak z komisji promocji miasta i współpracy zagranicznej oraz Joanny Delbar, prezes zarządu Telma Grup. Co do wykonania zdania są już podzielone.

Felietony ukazały się na łamach dziennika Polska Gazeta Łódź. Zdaniem Nowak Łódź ma bardzo duży potencjał promocyjny, jednak w mieście kuleje organizacja. Wylicza kolejne przykłady organizacyjnej nieporadności, jak realizacja obchodów likwidacji Litzmannstadt Getto czy Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu.

Na pozytywach skupia się Delbar. Zaznacza, że mocnymi stronami Łodzi są zarówno urzędnicy otwarci na nowe pomysły, jak i sami mieszkańcy, którzy mają ciekawe inicjatywy. Podkreśla także sukces miasta w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Joanna Delbar zauważa, że branżowe media przedstawiają miasto jako lidera wśród zgłoszonych kandydatów. Prezes zarządu Telma Grupa narzeka z kolei na wszechobecne krytykanctwo. (bs)

Źródło:

Polska Dziennik Łódzki, O Łodzi jest głośno, bo mamy się czym pochwalić, str.1, Jest wiele dobrych pomysłów, ale są fatalnie realizowane, str.6 12.01.10,
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin