piątek, 27 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościUnia Owocowa szuka agencji do realizacji kampanii w Brazylii i Kolumbii

Unia Owocowa szuka agencji do realizacji kampanii w Brazylii i Kolumbii

Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” ogłosiło postępowanie przetargowe na opracowanie kreacji wizerunkowej oraz realizację trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej na temat świeżych jabłek. Działania będą prowadzone na rynkach w Brazylii i Kolumbii.

Kampania realizowana pt. „Dziś dzień Jabłka! Poznaj wysokiej jakości Jabłka z Unii Europejskiej” ma na celu przedstawienie europejskich jabłek jako owoców wysokiej jakości – szczególnie zwracając uwagę na ich walory smakowe i zdrowotne oraz korzyści płynące ze spożywania produktów rolnych uprawianych w sposób zrównoważony. Celem prowadzonych działań jest także promocja europejskich jabłek na rynkach Kolumbii i Brazylii oraz zwiększenie ich eksportu. Działania będą skupiać się na edukacji konsumentów za pomocą kanałów online, komunikacji marketingowej, a także szerokiej kampanii PR.

Wybrana agencja odpowiadała będzie zarówno za prowadzenie działań promocyjnych w ramach kampanii, jak i działania z zakresu public relations. Firma będzie realizowała kampanie reklamowe w prasie oraz online. Zajmie się też m.in. obsługą kanałów w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku i Instagramie, a także prowadzeniem strony internetowej w trzech językach (angielskim, hiszpańskim i portugalskim), na której publikowane będą aktualności na temat działań projektowych oraz kluczowe informacje o jabłkach, ochronie środowiska, zrównoważonym rozwoju, a także korzyściach zdrowotnych wynikających ze spożywania wysokiej jakości europejskich produktów. Wybrana agencja będzie odpowiadała także za obecność podczas kluczowych wydarzeń prasowych oraz udział w targach i konferencjach na rynkach w Brazylii i Kolumbii.

Grupy docelowe, do których skierowana będzie komunikacja, to przede wszystkim dwa segmenty – biznes i konsumenci.

Kryteria, według których oceniane będą oferty, to: kreacja wizerunkowa kampanii (30 proc.), cena (40 proc.) oraz efektywność kontaktów z przedstawicielami grup docelowych (30 proc.).

Całkowity budżet na realizację kampanii wynosi prawie 2,5 mln euro netto.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” mieszczącej się pod adresem: Słomczyn 80, 05-600 Grójec. Termin składania dokumentów upływa 14 lipca 2025 roku o godzinie 15:00.

Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj