Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Unifikacja logotypów w FOB. stowarzyszenie forum odpowiedzialnego biznesu zunifikowało logotypy swoich inicjatyw poprzez wykorzystanie wspólnego systemu graficznego. zmiany mają na celu wzmocnienie marki forum odpowiedzialnego biznesu i ułatwienie rozpoznawania programów, inicjatyw, projektów forum oraz ich większe utożsamienie z organizacją. unifikacja logotypów inicjatyw fob bazuje na podstawowej wersji logotypu, składającego się z czterech, fioletowych, różniących się wielkością kół i także fioletowego koloru czcionki nazwy organizacji. grafika kół każdorazowo może ulegać modyfikacji natomiast układ i wzajemne proporcje elementów są stałe i nie mogą być zmieniane. logo posiada jeden wariant kompozycyjny. procesowi zmiany wizualizacji graficznej poddano kluczowe inicjatywy forum odpowiedzialnego biznesu, łącznie osiem logotypów, w tym m.in. całoroczne programy dla firm – program partnerstwa i karta różnorodności, studentów – liga odpowiedzialnego biznesu. odświeżony logotyp posiada portal odpowiedzialnybiznes.pl, administrowany przez fob, a także konkurs „pióro odpowiedzialności” – skierowany do dziennikarzy i ekspertów oraz nagroda „ludzie, którzy zmieniają biznes”. organizacja według systemu opracowała logotyp największego wydarzenia csr-owego w polsce – targi csr. wiele z naszych inicjatyw, działań, choć dobrze rozpoznawalnych nie zawsze jest kojarzonych z forum odpowiedzialnego biznesu. stąd postanowiliśmy postawić na większą spójność i bezpośrednie wsparcie marki głównej. dodatkowo, 15 lat współpracy z biznesem, zachęca nas do tego, aby doskonalić nasze standardy komunikacji – mówi marzena strzelczak, dyrektorka generalna fob. prace nad nowym system graficznym trwały 3 miesiące. projekt przygotowała olga figurska (lunatikot), działania ze strony forum odpowiedzialnego biznesu koordynowała agnieszka siarkiewicz, menedżerka promocji i komunikacji. unifikacja logotypów to także element strategii i strategii komunikacji fob na lata 2016-2018, towarzyszy im hasło: „biznes, który zmienia świat. ludzie, którzy zmieniają biznes”. (red).
Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu zunifikowało logotypy swoich inicjatyw poprzez wykorzystanie wspólnego systemu graficznego. Zmiany mają na celu wzmocnienie marki Forum Odpowiedzialnego Biznesu i ułatwienie rozpoznawania programów, inicjatyw, projektów Forum oraz ich większe utożsamienie z organizacją.
Unifikacja logotypów inicjatyw FOB bazuje na podstawowej wersji logotypu, składającego się z czterech, fioletowych, różniących się wielkością kół i także fioletowego koloru czcionki nazwy organizacji. Grafika kół każdorazowo może ulegać modyfikacji natomiast układ i wzajemne proporcje elementów są stałe i nie mogą być zmieniane. Logo posiada jeden wariant kompozycyjny.

Procesowi zmiany wizualizacji graficznej poddano kluczowe inicjatywy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, łącznie osiem logotypów, w tym m.in. całoroczne programy dla firm – Program Partnerstwa i Karta Różnorodności, studentów – Liga Odpowiedzialnego Biznesu. Odświeżony logotyp posiada portal odpowiedzialnybiznes.pl, administrowany przez FOB, a także konkurs „Pióro odpowiedzialności” – skierowany do dziennikarzy i ekspertów oraz Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”.
Organizacja według systemu opracowała logotyp największego wydarzenia CSR-owego w Polsce – Targi CSR.
Wiele z naszych inicjatyw, działań, choć dobrze rozpoznawalnych nie zawsze jest kojarzonych z Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Stąd postanowiliśmy postawić na większą spójność i bezpośrednie wsparcie marki głównej. Dodatkowo, 15 lat współpracy z biznesem, zachęca nas do tego, aby doskonalić nasze standardy komunikacji – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna FOB.
Prace nad nowym system graficznym trwały 3 miesiące. Projekt przygotowała Olga Figurska (Lunatikot), działania ze strony Forum Odpowiedzialnego Biznesu koordynowała Agnieszka Siarkiewicz, menedżerka promocji i komunikacji. Unifikacja logotypów to także element strategii i strategii komunikacji FOB na lata 2016-2018, towarzyszy im hasło: „Biznes, który zmienia świat. Ludzie, którzy zmieniają biznes”. (red)