Tygodnik Media i Marketing zamieszcza artykuł na temat pozyskiwania środków na działania marketingowe z funduszy UE. O pieniądze można się ubiegać w ramach programu „Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw”, którego celem jest wspieranie rozwoju firm i instytucji otoczenia biznesu. Warunkiem otrzymania współfinansowania jest przeznaczenie środków na zakup usług doradczych, np. badań rynkowych czy doradztwa marketingowego i public relations.
Program przeznaczony jest dla spółek zatrudniających do 250 osób z przychodami poniżej 50 mln euro i nie większym niż 25 procent udziałem podmiotów innych niż małe i średnie przedsiębiorstwa.
Dotacja może wynosić od 2,5 tys. do 250 tys. złotych na jeden projekt. Dofinansowanie ma charakter refundacji. Wnioski o przyznanie pomocy finansowej można składać do końca roku w regionalnych instytucjach finansujących, których listę znajdziemy na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wart podkreślenia jest fakt, że przedsiębiorstwa ubiegające się o pieniądze mogą zawrzeć kontrakt jedynie z podmiotami, które akredytowały się na liście firm w PARP.


