Unijny sztab ds. PR

dodano: 
10.03.2009
komentarzy: 
0

Tygodnik Wprost kontynuuje temat kosztownej promocji Unii Europejskiej zapoczątkowany przez Daily Telegraph. Z tekstu dowiemy się, dlaczego Unia rusza z „ofensywą wizerunkową”, kto i za ile ją prowadzi oraz czemu autor tekstu nazywa akcję propagandą.

Z raportu instytucji badawczej Open Europe wynika, że w 2008 roku władze Unii wydały na samą komunikację (bez kampanii promocyjnych)  więcej niż na walkę z korupcją, czyli około 206,6 mln euro. Budżetem tym zarządza Dyrektoriat Generalny Komisji Europejskiej ds. Komunikacji, zatrudniający - jak czytamy – około 1000 osób.

Na pomoc Unii Europejskiej, która od pewnego czasu boryka się ze spadkiem zaufania do jej instytucji, ma przyjść dodatkowo PR-owska agencja Winner&Associates założona przez Ethana Winnera „speca od beznadziejnych przypadków”, pisze Aleksander Piński. (ał)

Źródło:

Wprost, Płatna miłość do Unii, Aleksander Piński, 15.03.09, s.56
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin