Unilever najaktywniejszy PR-owo

dodano: 
29.07.2005
komentarzy: 
0

Dodatek Media i Marketing podsumowuje pierwsze półrocze 2005 r. pod względem wykorzystania bezpłatnej formie komunikacji proponowanej przez Detal Dzisiaj. „I tak niewątpliwie firmą, która znacznie wyróżniała się na tle pozostałych graczy i była najbardziej aktywna pod względem PR jest Unilever Polska S.A.”. Jeśli chodzi o kategorie produktowe najczęściej promowane to na pierwszym miejscu uplasowała się kategoria słodyczy, a „nowością są alkohole wysokoprocentowe oraz artykuły higieniczne”. Łącznie w Detalu Dzisiaj zamieszczono 345 informacji PR.

Źródło:

Media i Marketing Dodatek, Unilever informuje najczęściej, 27.07.05, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin