Uniqa: była dziennikarka Rzeczpospolitej dyrektorem marketingu i PR

dodano: 
04.09.2013
komentarzy: 
9

Firma ubezpieczeniowa Uniqa ma nowego PR-owca. Stanowisko dyrektora marketingu i PR objęła Katarzyna Ostrowska, wieloletnia dziennikarka Rzeczpospolitej.

Jej doświadczenie obejmuje także pracę w redakcji Pulsu Biznesu (w latach 1998-2003). W dziale ekonomicznym Rzeczpospolitej pracowała od 2003 roku.

Poprzednio dyrektorem marketingu i PR była Sylwia Mikiel, która kontynuuje karierę poza firmą. (ks)

komentarzy:
9

Komentarze

(9)
Dodaj komentarz
10.09.2013
9:45:34
Tiga
(10.09.2013 9:45:34)
Employer branding się kłania... A wystarczyło w wymaganiach dopisać: szukamy dziennikarki/dziennikarza:-). Tak to reputacja nadszarpnięta i firmy i - być może niczego nieświadomej - nowej Pani Dyrektor Marketingu i PR.
06.09.2013
11:13:34
zniesmaczony
(06.09.2013 11:13:34)
Jakaś granica została niebezpiecznie przekroczona. O ile można zrozumieć, że firma zatrudnia do PR dziennikarza (bo zakłada się, że potrafi pisać i ma kontakty - co nie zawsze jest zgodne z prawdą), to wybór dziennikarza jednocześnie na szefa marketingu w poważnej firmie międzynarodowej (a nie lokalnej spółce z udziałem skarbu państwa) może szokować. Mam nadzieję, że nie narażę się adminowi dyskusji jeżeli zauważę, że na innej stronie branżowej przy tym niusie także rozgorzała dyskusja. Sprawa niewątpliwie wywołała dyskusję. Padają podejrzenia o ustawkę i brak profesjonalizmu w firmie Uniqa.
05.09.2013
17:01:53
...
(05.09.2013 17:01:53)
Może dodam, że pisząc "ciekawy" na myśl przyszło mi ironiczne zabarwienie tego słowa. Może dodam jeszcze, iż na liście wymagań w procesie rekrutacyjnym (znany od kuchni, nie, nie było w nim mojej osoby)...był bezwględny wymóg doświadczenia... w branży finansowej. Uniqa strzela sobie w stopę takim ruchem. Nie muszę chyba dodawać, że cały proces prowadzony był jak...no właśnie, jak? A tak - a to Polska właśnie. Ale że "po owocach ich poznacie", to czekam na nowe otwarcia w komunikacji.
05.09.2013
16:03:02
Tomasz Trabuć
(05.09.2013 16:03:02)
A ja proponuję zaakceptować i polubić tę sytuację. Dziennikarze, którzy przez wiele lat opisują danę branżę świetnie znają oba światy: ten opisywany i swój własny dziennikarski i mediowy. Jest to ich duża przewaga. Doświadczenie i polskie i zagraniczne pokazuje, że bardzo wielu z nich znakomicie odnajduje się w public relations i są wzorem także dla innych "zawodowych" rzeczników i PR-owców, np. Piotr Utrata (ING), który regularnie jest w czołówce najlepszych rzecznikow. Trzymajmy więc kciuki za nowe koleżanki i kolegów :-)
05.09.2013
15:03:37
tiga
(05.09.2013 15:03:37)
Nowi rzecznicy i piarowcy: Dyrektor marketingu i PR Uniqa: Katarzyna Ostrowska, dziennikarka/Rzeczpospolita Rzecznik UPC: Michał Fura dziennikarz/Dziennik Gazeta Prawna Rzecznik Ministerstwa Skarbu: Agnieszka Jabłońska-Twaróg, dziennikarka/Polsat Rzecznik ENEA: Sławomir Krenczyk, dziennikarz/TVN,Radio Zet Rzecznik Narodowego Centrum Sportu: Mariusz Gierszewski, reporter/Radio Zet Wniosek? Są wakaty w mediach:-) A tak serio, to zgadzam się z opinią Marii i złego - wiele firm potrzebuje "pijaru" w mediach a nie PRowca.
04.09.2013
19:01:31
zły
(04.09.2013 19:01:31)
Tja, a może to kolejna firma, która jest przekonana, że zatrudnienie dziennikarza na stanowisku PR-owca jest gwarancją obecności w tytule, w którym ten dziennikarz dotychczas był zatrudniony. To smutne, ale taka jest - zdaje się - polska specyfika. Co do marketingu, to nie ma czego komentować. W końcu każdy się na nim zna- czyż nie?
04.09.2013
16:11:04
Maria
(04.09.2013 16:11:04)
To jakiś modny ostatnio trend - coraz częściej o tym słyszymy, czytamy. I także się przy takich wiadomościach zastanawiam jak wygląda kwestia znajomości narzędzi PR (nie tylko media relations).
04.09.2013
13:49:48
Tolek
(04.09.2013 13:49:48)
Dobre. Czy ta Uniqa to jakaś gazeta czy może ta znana firma ubezpieczeniowa? Bo jeśli to drugie to ktoś wykonał nie tyle ciekawy co bardzo dziwny ruch.
04.09.2013
12:06:19
...
(04.09.2013 12:06:19)
Ciekawy ruch U. Równie ciekawe, czy bycie dziennikarzem oznacza automatycznie sprawność w PR, a marketing to już zupełnie inna bajka. Zwłaszcza w tym ostatnim sukcesów nie óżę, chociaż kciuki trzymam.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin