United PR najlepsza w sieci UPS

dodano: 
09.06.2006
komentarzy: 
7

Agencja United PR, zajmująca się obsługą PR firmy United Parcel Service w Polsce, uzyskała w podsumowaniu pokrycia medialnego UPS za rok 2005 najlepszy wynik spośród wszystkich kluczowych rynków na świecie. Ocenę pokrycia medialnego UPS (tzw. Globalną Analizę Medialną) wykonuje instytut badawczy Echo Research Inc. z Nowego Jorku. United PR otrzymała także na początku czerwca tytuł najlepszej spośród 16 agencji, obsługujących firmę UPS w Europie.
Wyróżnienie to, przyznane przez europejską centralę UPS w Brukseli, wiąże się z opracowaniem i realizacją komunikacji medialnej, dotyczącej procesu integracji firm UPS i Messenger Service Stolica. Stały zespół dwóch konsultantów United PR obsługuje UPS w Polsce w zakresie PR korporacyjnego i produktów/usług oraz CSR od 2000 roku. Za koordynację działań PR dla UPS w Europie odpowiedzialna jest centrala firmy z siedzibą w Brukseli.

komentarzy:
7

Komentarze

(7)
Dodaj komentarz
13.06.2006
11:00:58
real
(13.06.2006 11:00:58)
a czy czasami tak nie jest;-)???
12.06.2006
20:24:12
poinformowana
(12.06.2006 20:24:12)
właśnie tam :) też o tym słyszałam
12.06.2006
12:37:23
obserwator
(12.06.2006 12:37:23)
czy to nie tam jest popularne powiedzenie, ze "klient jest zawsze głupi"?
12.06.2006
11:57:55
realista
(12.06.2006 11:57:55)
czasami jedna osoba robi to lepiej niz sztab leniuchów udajacych,ze robia "pr-y"
09.06.2006
15:48:34
Zjednoczony
(09.06.2006 15:48:34)
Chyba nie tylko ta agencja. Dlatego to pierwsze jakiekolwiek wyróżnienie, którym próbują się chwalić!
09.06.2006
15:35:15
tia
(09.06.2006 15:35:15)
United PR to agencja gdzie jedna osoba (bez pomocy asystentów) obsługuje 4 klientów. No comments.
09.06.2006
13:35:10
Radek J.
(09.06.2006 13:35:10)
Gratulacje. Dobra robota. :-))
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin