United PR najlepsza w sieci UPS
Agencja United PR, zajmująca się obsługą PR firmy United Parcel Service w Polsce, uzyskała w podsumowaniu pokrycia medialnego UPS za rok 2005 najlepszy wynik spośród wszystkich kluczowych rynków na świecie. Ocenę pokrycia medialnego UPS (tzw. Globalną Analizę Medialną) wykonuje instytut badawczy Echo Research Inc. z Nowego Jorku. United PR otrzymała także na początku czerwca tytuł najlepszej spośród 16 agencji, obsługujących firmę UPS w Europie.
Wyróżnienie to, przyznane przez europejską centralę UPS w Brukseli, wiąże się z opracowaniem i realizacją komunikacji medialnej, dotyczącej procesu integracji firm UPS i Messenger Service Stolica. Stały zespół dwóch konsultantów United PR obsługuje UPS w Polsce w zakresie PR korporacyjnego i produktów/usług oraz CSR od 2000 roku. Za koordynację działań PR dla UPS w Europie odpowiedzialna jest centrala firmy z siedzibą w Brukseli.