poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościUpominki od hoteli

Upominki od hoteli

Na łamach magazynu Świat Hoteli znajdujemy wypowiedzi dyrektorów i menadżerów hoteli dotyczące przygotowywania gadżetów dla gości. Agnieszka Skrzypczyk, dyrektor hotelu Noma Residence Zameczek Myśliwski Promnice w Tychach, mówi: „Na co dzień nie wręczamy gościom upominków związanych z naszym obiektem. Staramy się, aby zachowali dobre wspomnienia i wracali do nas dzięki walorom obiektu i otoczenia oraz naszej obsłudze podczas ich pobytu. Sądzimy, że to przyciąga ich bardziej niż gadżet z hotelu”. Natomiast każdy gość, którego urodziny wypadają akurat w trakcie pobytu w hotelu, otrzymuje specjalnie przygotowany torcik urodzinowy.
W innych hotelach przygotowywane są drobne upominki. Goście Gościńca pod Srebrnym Dzwonem w Kadynach, po pobycie otrzymują breloczek na klucze lub etui na wizytówki, Dworku nad Łąkami w Kiermusach – drewnianą łyżkę, a hotelu Litwor w Zakopanem – oscypki lub marynowane rydze. Grzegorz Łoza, kierownik marketingu Uzdrowiska Nałęczów mówi, że choć „Uzdrowisko Nałęczów jest bardzo dobrze znane gościom, którzy polecają nas kolejnym osobom”, planowane są działania marketingowe mające zaznaczyć obecność ośrodka w świadomości klientów. Wśród pomysłów pojawiły się idee związane z wręczaniem gościom drobnych upominków, choć jeszcze nie wiadomo, co by to mogło być. Wszyscy dyrektorzy i menadżerowie podkreślają, że najważniejsza jest jakość usług i to, by klienci zachowali dobre wspomnienia z pobytu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł