Agencja Feedback / Hill & Knowlton poinformowała o wynikach handlowych Scan Holiday w pierwszych miesiącach tego roku. „Polscy turyści zmienili swoje przyzwyczajenia w planowaniu wakacyjnych wyjazdów. Do niedawna większość z nas polowała na atrakcyjne oferty Last Minute, ale w tym roku tendencja ta wyraźnie się odwraca. Coraz częściej planujemy swój letni urlop już w pierwszych miesiącach roku. Mamy wtedy możliwość skorzystania z szerokiego wachlarza doskonałych ofert” – czytamy w komunikacie prasowym. „Klienci najczęściej wybierali wypoczynek w Turcji, Tunezji, na Krecie i Majorce – te destynacje osiągnęły 100% wzrost sprzedaży. Tak dobre wyniki spowodowane są przede wszystkim wysokim kursem złotego w stosunku do euro, zniesieniem podatku VAT od imprez turystycznych oraz ogólnie lepszą koniunkturą po wejściu Polski do Unii Europejskiej. Wszystkie te czynniki pozwoliły obniżyć ceny wyjazdów nawet o 30%” – informuje Joanna Sosnowska, dyrektor marketingu Scan Holiday.


